tiistai 15. heinäkuuta 2014

Superdieetti viikko 2.

Toinen viikko dieettiä takana ja edelleen voin sanoa, että hyvin on sujunut! Alkuviikosta oli aivan törkeä herkkuhimo, mutta en sortunut ja yliopistohakustressikin kolkutteli päässä ja hankaloitti entisestään. Pysyin silti kovana ja meidän superdieettiläisten ryhmä tsemppasi ja pysyin ruodussa! Mulle ei siis ainakaan vielä yliopistopaikka auennut, mutta tällä hetkellä olen sijalla neljä, joten mahdollisuuksia vielä on. Pysyn toiveikkaana.

Untitled

On muuten ihan mahtavaa, että dieetillä voi keskustella muiden ryhmäläisten kanssa sekä foorumilla, että facesivustolla. Saa jo edellä mainitsemaani tsemppiä, tukea, keskustellaan kokemuksista, vaihdellaan reseptejä jne. Ihan huippua ja ehkä tärkein osa koko dieettiä!

Untitled

Kuten arvasinkin mulla alkoi tökkiä rahka jo ensimmäisen viikon jälkeen. Ostinkin sitten meidän salilta Fastin proteiini puddingia, joka olikin sopivasti tarjouksessa. Ostin maussa Cookies & Cream ja tämä oli jopa hyvää! Yleensä nämä jauhemaiset proteiinituotteet maistuu pahvilta, mutta ei tämä. Palkkareistakin olen löytänyt jo hyvän ja minulle maistuvan version, Star Nutritionin Whey-80, jota tilasin jo uuden pussin maussa minttusuklaa. Edellinen mansikan makuinen vetelee jo viimeisiään. Myös proteiinipatukoita olen käynyt hakemassa kaupasta, niilläkin on hyvä korvata rahka varsinkin, jos kaipaa jotain helposti syötävää. Lemppareita mulle on Leaderin So Lo-Carb-patukat. Tänäänkin vetelin töissä kahvilla kanelipullan makuisen eikä olo ollut yhtään orpo muiden vedellessä keksejä! :D

Untitled

Treenit kulkee edelleen, tosin toisella viikolla vähän harvemmin. Jostain syystä oon ollut ihan kamalan väsynyt. Onneksi se on se ruoka joka ratkaisee enemmän. Sanotaan, että se on ruokavalio 70% ja treeni 30% ja kevyempi treenimäärä silloin tällöin ei pitäis haitata tällä mun monen vuoden aktiivisella treenitaustalla.

Untitled

Kiloja on nyt karissut 4,3kg ja huomaan jo peilissä ja vaatteissa selvän eron entiseen. Mikään järisyttävä muutos tämä ei vielä tietenkään ole, mutta selkeästi vaatteet istuvat nyt paremmin eivätkä kinnaa pepusta ja vyötäröltä. Jes! Eli luultavasti pystyn SD:n jälkeen esittelemään täällä Turusta ostamani mekonkin, joka meni kyllä päälle, mutta ei istunut. No pian istuu! :)

Untitled

Dieetti siis jatkuu hyvillä mielin ja eniten odotan tällä hetkellä ensi sunnuntain tankkauspäivää. Siitä lisää juttua myöhemmin.

atthegym

Kuva Boldomatic



6 kommenttia:

  1. Hyvä hyvä! Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Minusta et ole edes lihava ! Jos olisin sinä niin en laihduttais, mutta koska olen minä niin pakko. T. N160kg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulla ylimääräistä on, aika paljonkin itseasiassa. Mulla vaan menee rasva niin tasaisesti ympäri kroppaa, että oon saanu useemmaltakin kuulla etten olis lihava. :D Ja jonkun verran haluan kyllä pudottaa, ihan vaan kun ei mun selkä tahdo kestää tätäkään painoa + tavoittelen sellasta sporttista ja lihaksikasta kroppaa. :)

      Poista
  3. Odottelen dieettikuulumisten jatkoa.. Haluaisin tietää suosittelisitko fitfarmia / superdieettiä ja oliko ruokavaliota "helppo" noudattaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulossa on kunhan vain saan aikaiseksi/ehdin/huvittaa. :D
      Suosittelisin ja oli helppo noudattaa, kunhan vain riittää rahat. Fitnessruoka on kallista. :)

      Poista